wtorek, 2 lipca 2013

Ważne!!

Hej Wszystkim! 
Ostatnio nie wiem o czym pisać dlatego nie dodaje żadnego rozdziału.Pisanie tego opowiadanie nie sprawia mi już takiej przyjemności jak kiedyś. Bardzo długo się nad tym zastanawiałam i postanowiłam usunąć bloga. Dlatego że:
1. Widzę że nikt nie czyta więc po co mam się męczyć i coś pisać jak i tak nikt tego nie czyta a ja nie wiem co mam poprawić, jakie błędy robię itp.
2. Nie będę się męczyć na siłę. Ostatnio nie mam weny.
3. Brak czasu. W sierpniu mam poprawkę z chemii i muszę się bardzo dobrze do niej przygotować żeby zdać. Nie chcę siedzieć rok w pierwszej klasie z innymi ludźmi bez przyjaciółek. Chyba sami rozumiecie. 
Mogłabym wrócić po wakacjach i kontynuować opowiadanie ale, nie wiem czy to ma jakiś sens. 
Planowałam nawet fajne zakończenie ale, niestety nie będę mogła je napisać. 
Dziękuję wam wszystkim którzy zostawiali komentarz pod każdym rozdziałem. Szczególnie dziękuję Doni (Myszka), mojej przyjaciółce Weronice ( ImBanana92), mojej przyjaciółce Izie, Pauli która jako pierwsza skomentowała bloga. 
Boże teraz przeglądałam wszystkie wasze komentarze i się popłakałam. Jezu trudno jest mi się z wami żegnać i z opowiadaniem ale muszę. Nie żegnamy się na zawsze bo pewnie spotkamy się na innym blogu który może będę pisać.
Będzie mi was brakowało. Kocham Was ♥
Wasza Szalona.Kiti :)

PS: Gdyby ktoś chciał wiedzieć jakie przewidywałam zakończenie pisać na mój e-mail: kiti69@interia.eu

4 komentarze:

  1. CO?! Nie nie ma mowy! Ja czekam na dalszą cześć i koniec kropka. Nie interesuje mnie czy to będzie za rok za dwa.. :) Dziękujesz mi? To ja powinna tobie. Bez ciebie nic by się nie zaczęło. To twoje opowiadanie tchnęło mnie do tego aby pisać własne i za to powinnam Ci postawić ołtarzyk :P
    Dziękuję <3
    I ja ZAWSZE będę czytać to co napiszesz! Ja nie mam dużo fanów, ale pisze dalej.. Nie poddawaj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram, świetnie piszesz i wymyślasz zabawne historie. Napisz kolejny rozdział, właśnie nie poddawaj się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuje cię do The Versatile Blogger. Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Dziś znalazłam twojego boga i przeczytałam wszystkie rozdziały. Mam takie pytanie nie chciałabyś wznowić pisania go. Jestem bardzo ciekawa jak skończy się ta historia. Powinnaś się zastanowić nad wróceniem do pisania. Dziewczyno masz talent. Wymyślasz śmieszne historia, ale też potrafisz pisać smutne i dramatyczne. Mam nadzieję, że przeczytasz mój komentarz i może jeszcze coś tu napiszesz. Nie mówię, że teraz może za miesiąc albo za kilka miesięcy. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało.

    OdpowiedzUsuń