niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award

The Versatile Blogger Award

Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
Dziękuję za nominację blogerce Jessica Jess.

7 faktów o mnie:
- oprócz 1D słucham też The Wanted,
- z przyjaciółkami mamy częste napady głupawki i zaczepiamy nieznajomych na ulicy, ;)
- mam młodszą siostrę (6 lat) która jest Directioner i Belieber, :P
- kiedyś przez jeden dzień miałam kota, ale musiałam go oddać bo mama stwierdziła że nie potrafię się nim zająć, 
- jestem zboczona, xD
- szybko zmieniam zdanie, np.: kiedyś lubiłam naj Louisa potem Nialla, Louisa, Harry'ego, a teraz znów naj lubię Lou,
- jestem straaaasznie leniwa. :D 

10 blogów, które nominuję to:


Nowy rozdział pojawi się niedługo! 
I jeszcze jedno: przyjaciółka prosiła mnie żebym dodała swoje zdjęcie, więc kto chce zobaczyć moją twarz niech napisze w komentarzu CZEKOLADA! ;)

Asia 

1 komentarz:

  1. kiedy znajdę wolną chwilę, zabiorę się za czytanie... wtedy dam znać co i jak ;) całkiem fajny blog.
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się trzeci rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń